Tuesday, May 17, 2011

Diary Of Modern Mom 9

Suka3 , smlm dpt keluar tanpa gangguan. Thanx to Mr Hubby yg sudi jaga anak2. LAtely dia selalu jaga anak2 walaupun rumah agak bersepah bila aku balik. Erk! tak kisahla janji dia mau tlg tengok2. Hmm..

HArini org kecoh2 gaji masuk. Tapi tak menariknya gaji aku abih kena potong sana sini. Uwaaaa mana ada gaji yg pernah cukup, mesti semua org akan kata gaji tak cukup. Bukan sbb belanja tak ikut kemampuan kan?? Akibatnya aku takleh beli apa2 sesuka hati bln ni walaupun aku rasa bkn bln ni saja, malahan tiap2 bln pun aku tak hora horey cm anak 1-2 dulu la.. Dah 3-4 kena la berhemat sket!!

So conclusions, jgn mkn kedai bln ni, jgn cuba2 nk window shopping pun even nk p kdai runcit pun takleh bwk anak2..takut semua benda pun dia tunjuk , jenuh aku..
Dlm radio harini pun bincang pasal kemiskinan dlm bandar esp putrajaya, rasa mcm aku la tu tergolong dlm kategori tu. Huhuuhuh sedih dan tragis!

No comments:

Post a Comment