Wednesday, May 4, 2011

Diary Of Modern Mom 7

Disebabkan beberapa isu gambar, aku dah membuat satu kesalahan besar..publish gambar2 tanpa kebenaran mr hubby. Huhu sedihnya tapi mmg silap aku. Tak patut bubuh gambar2 tu semua sbb aku pun lupa yg add frenz dah ramai, bukan shj close relatives tp tah sapa2 pun ada gak. Kdg2 tu depa guna nama samaran jadi payah aku nk cam tu sapa sebenagnya. Mungkin kwn yg dikenali mungkin tak dikenali jugak. Apapun tula bahayanya FACEBOOK kan..

Dgn hati yg berat tapi rela, aku pun delete la semuanya termasuk gambar2 lama yg disimpan dlm album tersebut. Takpala, dosa pulak ingat2 balik kalau ada menatang alah tu semua..sikit2 tuk tatapan kwn rapat dan sedara mara kira ok la. Kalau byk bukan apa.takut dosa menanti ja..huhu minta dijauhkan la amin..Kalau dah org tegur tu maknanya dia sayang la ..aku ingat cm tu la nk sedapkan ati.

Mgu ni aku dah berserabut kepala otak. Mana tidaknya. Rumah mcm sarang. Tu semua amik masa nk kemas balik. HUwaaa..Dah brp hari asyik mkn kt kedai. Takdan sungguh nk masak. Hrp2 cuti ni dpt la msk dan rest kt umah jadi dptla siapkan kerja-kerja rumah..Amin.

No comments:

Post a Comment