Monday, May 9, 2011

Diary Of Modern Mom 8

Yes Yes Yes at Last rumah aku dah siap dikemas walau tak complete sepenuhnya. Tapi aku rasa puas hati bila tengok everything's in its place. Tinggal kain baju yg nak kena lipat ja. Tapi tu tak kisahla, time anak2 lena buleh buat. Teringinnya nk buat umah mcm IKEA tu..apakan daya budget tak cukup. Mr hubby ckp asalkan bersih dah cukupla, hmm maknanya takdak harapanla nk buat cmtu .. :(

Apapun agenda harini berjalan lancar alhamdulillah. Hrp dpt p check gigi abang dan cucuk Adik Iyad sekali ptg ni sebelum ayahnya bekerja syif mlm ni. Hmm rasa mcm nk panggil ex sis in law mai tidoq umah. Kesian kt anak menakan yg dh lama tak jumpa. Buleh gak dia mai main dgn sepupu-sepupu dia kan..Hmm cmanapun kena tengok timing dulu la. Esok kerja masing2. Jenuh kelam kabut kalau terlambat dgn nk hantag si Fiddin lagi. Ohh rutin hidup yg semakin sukar hari demi hari. Bila nk berenti ni??

Ish Ish Ish
Aku rasa aku dah tukag setting blog ni kpd sesuatu yg aku sndiri tak paham. Dulu buleh nmpk pic kalau kita add pic tu. Tapi ni cuma nmpk embedded code saja.Aik cmana nk ubah??Dahtu aku punya followers semua abis ilang. Tapi blog ni bukan bertujuan utk difollow pun..cuma suka2 tulis supaya ada hitam putih ja. :P

No comments:

Post a Comment