Sunday, June 12, 2011

Cuti-Cuti Msia











Percubaan kali ni nak bwk anak2 ke tmpt jauh sikit. Dalam hati mmg tringin nk p oversea tapi apakan daya budget sudah lari. Emm disebabkan Abg Pidin dpt results yg agak baik jugak + dgn janji Ayah nk bwk dia ke Sabah kalau dpt A banyak. So tmpt yg dipilih adalah BKI aka KK .

Seawal jam 1.30 pagi, Abg Pidin dah tak buleh lena dok teringat baju2 dia yg tak disimpan lagi dlm beg. Dgn senang hati dia pun mangkit dan tlg amik beg utk ibu dia bubuh baju2. Eh baik pulak dia ni tak bebai & buat perangai pun. Hmm cmnila bagus kalo nk p sekolah bukan main pyh lagi dia. Siap tidoq sana sini kalau kita gerak tu buat liat buleh.. Hesh!

Aku pun takleh lena bila tengok kain baju punya melambak mana yg nk sidai mana yg nk basuh..TApi nk jalan punya pasai aku dah tak heran lagi dah. Lantak p la semua tu. Janji yg dah basuh aku sidai ..yg penting JALAN...

Disebabkan kami nk amik flight 7.30 so by 5.30 dah kena keluaq. Abih siap2 baru aku gerak depa n call ibu soh mai tlg antag p airport.

Alhamdulillah, seat pun ada maka berlepaslah kami ke KK..First time aku kt sini. Tak pernah2 aku mai KK kalau takdak musabab. Tima KAsih la utk Mr Hubby yg bermurah hati nk menaja penginapan dan mkn minum kami semua. Heeee suka3X..

Disebabkan semua kereta sewa full kami terpaksa amik van utk buat trip. Tapi kira berbaloi sbb mmg kami taktau jalan mana nk p pun, lagipun perjalanan diSabah sgtla luas so tmpt dia jauh2 nk ke suatu tmpt yg lain tu mkn masa 2-3 jam jugak. Fuh letih kalau driving sndiri. NAsib ada drebar. CIk Abang lena tak sedag habag. Konon nk drive sndiri.. :P

No comments:

Post a Comment