Wednesday, June 15, 2011

Diary Of Modern Mom 11

Hmm kalau ikut hati mmg rasa tak adil. Asyik2 ibu ja kena heret anak kesana kemari. Sampai nk kerja pun tak senang. Tak kerja lagila tak senang.Ayah mmg takleh bwk anak2 sbb security check kt tmpt kerja mmg takleh arr..
Oleh sbb kdg2 tok dia tak larat maka tpksa aku heret salah sorg mai ofis. Kdg2 aku bwk kesemuanya. Tu pun kalau dh terpaksa takdak org jaga. Mcm biasa kalau boss ada kdg2 dia perati gak. Segan gak tp aku hrp2 boss tu paham la. Dia tak merungut apa cuma kita la rasa segan dan mmg tak sesuai bwk budak2 mai opis pun sbb sejuk ekon sini. Aku tak sampai hati nk susahkan org tua kt rumah. Patut aku tinggalkan depa ni kt nursery , pun aku tak sampai hati jugak nk buat cmtu. Esok tua aku pulak kena tinggal kt rumah org tua2 cmana?? matila sorg2.. huhuhu
Semoga anak2 cpt besaq..Amin ya rabbal 'alamin

Ni kalau bwk 3 beradik , jenuh jugak la nk peram soh lena semua sekali.Kalau tak lena jenuh aku x leh buat kerja.


Time ni aku bwk Kak cik Ipa..


Dah start nk lena la ni..



Mcm biasa sblm lena kena main2 skit..



Ofisku = rumahku

No comments:

Post a Comment