Thursday, December 15, 2011

Diary Of Modern Mom 27

Activities on Dec 2011


Sesi btukar no bb, tah aku pun tak reti sbb x pakai bb :P


PArt ni mmg best aku dpt pashmina, walau kaler hitam aku suka sbb free kan..


received cheque's from dof (aku agak la kan)


Pic ni disnap semasa hantar Tam balik ke Riyadh..letih layan


mcm2 peel la pulaks


K zana nyanyi , aya malu2 kt sebelah..aku pun malu haha


Ni adik yad, kerja nk p rock climbing sejak akhir2 ni (sbb ayah dia yg minat nk buat aktiviti ni so anak kena la ikut, no choice - MUST!! ok)


Yang sebenar-benarnya aku ni sakit belakang tak sudah sbb dua hari berturut-turut buat gardening and all household chores. Feel demoralised, but yet kalo aku tak buat who else gonna do?? aku jugak... Well no use mumblings, no use nagging..take it for granted? you'll soon get heartache or else heart attacked. Ohh no no no..mintak simpang..
Mujurla mr hubby tak jadi ke Penang. At least kerja rumah yg terbengkalai boleh diselesaikan dlm masa dua hari..
GORJES KAN??
OOO kisahnya..Harini dpt birthday gift in advanced from Puspanita DOF. Siap ada penyanyi jemputan yg mulanya aku tak brp kenal, Ohh at last org ofis bgtau ni penyanyi AF..hahah aku mana pernah tengok AF, busy dgn anak2 , mana ada masa nk tengok TV pun. MMg lawak penyanyi zmn ni dah makin ramai sampai aku tak kenai. hikhikhik. Aku terlupa nk pakai baju merah putih as per theme kat situ. ISh agak malu nk naik stage bila aku sorg pakai baju ijau trang tang tang..tobat kalo aku tau aku malas masuk majlis ni.

No comments:

Post a Comment