Thursday, December 15, 2011

Diary Of Modern Mom 26

MAsih lagi berkisar pasai skim tu, Today siap ada Taklimat pasai benda ni, Hish ni buat aku semakin malas nk kerja. Memandangkan kesukaran mendapatkan pekerjaan zmn ni semakin meruncing. Perlukah aku bersabar demi hutang piutang yg masih ada utk dilangsaikan?atau menjadi fulltime housewife sptmana cita2 terdahulu slps cita2 pertama (konon nk sambung study dan jadi wanita bekerjaya)..itu dulu skrg dah musnah sbb yg utama adalah anak2 dan kehidupan akhirat yg abadi. :(

Fulltimehousewife??? kerjaya yg sgt menarik. Aku suka deko sndiri rumah dan jaga anak sndiri dan buat semua benda all on time, 10 in 1..TApi kalau lama2 asyik aku ja yg dok sebok buat itu ini, aku pun naik fedup satni. Mulala nak hangin satu badan. Sgt mencabar keimanan la kerja ni actually.

so apa lagi tunggu..times out, ..Getaway! BOsan2 aku dok browsing pasai suitable and affordable holiday packages. Nothing fascinated me and also quite a no of mesmerizing place but not affordable, too expensive la pulak. Need to review, nak bwk salah sorg ja atau guna FOC. Itupun kalo dpt consideration mr hubby..

No comments:

Post a Comment